Кошик
16 відгуків
SOLAR ENERGY SYSTEMS
+380686261653

Топ-8 розвиваючих компаній, що працюють на сонячній енергії

Топ-8 розвиваючих компаній, що працюють на сонячній енергії
У цій статті ми розглянули компанії, що розробляють новітні безпілотні літальні апарати або безпілотні літальні апарати (БПЛА).

30.05.18

До 2013 року технологія безпілотного літального апарату або БПЛА була в основному областю оборонної промисловості. Однак за останні 2 роки ми побачили невеликі приватні компанії, великі технічні та авіаційні компанії вийшли на цей новий ринок.
За даними ABI Research, до 2019 року індустрія безпілотних літальних апаратів буде коштувати колосальних $ 8,4 млрд. Це не просто продаж обладнання, це в основному додатки і послуги, де очікується найбільше зростання.
І найцікавіша частина: сонячна енергія відіграє все більш важливу роль у розвитку технології БПЛА.
В даний час більше десятка технічних і авіаційних компаній інтенсивно працюють над розвитком безпілотних літальних апаратів на сонячній енергії.
Ось огляд 10 гравців, які роблять ставку на цю нову, захоплюючу технологію:


No 1 - Airbus (QinetiQ)
В 2013 році Astrium придбала активи UAV від Zephyr від британської військової технології QinetiQ, об'єднавши персонал QinetiQ Zephyr в організацію Airbus. Zephyr - це високопотужний псевдо-супутник (HAPS), який працює виключно на сонячній енергії.
Найдовший виліт на витривалість для БПЛА (336 годин)
Найвища висота (18 805 м)
найдовший рейс (23 години 47 хвилин)
Zephyr розвивається протягом багатьох років з різними моделями. В даний час Airbus працює над Zephyr 8.
БПЛА володіє всіма перевагами комбінованого літака і супутника: його можна повторно використовувати і має широке охоплення з-за його гнучкості в розташування. У той же час він здатний виконувати аналогічні завдання як супутники: він може літати на більших висотах, виконувати подібні програми і надійний..

No 2 - Фантомні роботи Boeing
Відданість Boeing сонячних енергетичних технологій сходить до 1973 року, яка почалася після того, як ембарго на нафту дало зрозуміти, що на викопне паливо не можна покладатися і що альтернативні джерела енергії необхідні. У той час він вже досліджував великомасштабні сонячні джерела, які були цікаві для вивчення сонячної енергії.
Boeing SolarEagle (Vulture II) - безпілотний літальний апарат з сонячною батареєю (БПЛА). Унікальний про це беспилотнице полягає в тому, що він побудований, щоб в кінцевому підсумку залишатися в повітрі більше 5 років, і тому вважається площиною великої висоти, довгою витривалості (HALE).


No 3 - Google (Titan Aerospace)
У квітні 2014 року компанія Google увійшла в бізнес безпілотних літальних апаратів з сонячною батареєю з придбанням Titan Aerospace, виробником БПЛА з висотою і довговічністю (HALE).

Titan Aerospace розробили безпілотні літальні апарати Solara 50 і Solara 60, здатні літати на висоті 20 км на вражаючі періоди більше 5 років. Цей період являє собою оцінку, однак на цих висотах мало хто може перешкодити площині продовжити свій стійкий шлях в повітрі.
Безпілотні літальні апарати, здатні літати поблизу краю земної атмосфери, вважаються атмосферними супутниковими технологіями, були б більш ніж слушними, щоб пропонувати дешеве і поширене підключення до Інтернету у віддалених районах за цінами, значно нижчими, ніж у комерційних супутників.


В даний час Google використовує різні типи безпілотних літальних апаратів для проекту Skybender, включаючи сонячний Power Titan і Centaur.
Коли кілька безпілотників літають в районі, вони будуть замінювати традиційні вежі і приймачі. Також вони зможуть дістатися до віддалених районів країни. У кінцевому рахунку з проектом Skybender Google націлений на забезпечення охоплення 5G по всьому світу.


No 4 - Facebook (Ascenta)
Facebook підключився до технології безпілотних технологій з використанням сонячної енергії з придбанням британської Ascenta в березні 2014 року.
Лабораторія взаємодії з Facebook працює з internet.org для створення безпілотних літальних апаратів, супутників і лазерів для доставки Інтернету всім, незалежно від того, живете ви в світовому місті або у віддаленому районі країни, що розвивається.


Компанія розробляє різні технології, які підходять для будь-якого регіону в усьому світі:
Лабораторії зв'язку вважають, що супутники будуть найбільш підходящими для віддалених місць з низьким рівнем життя населення, які проживають на великих територіях. Інтернет можна сплутати з декількох супутників з низькою орбітою, забезпечуючи безперервний охоплення.
Для більш густонаселених районів, таких як міста, села та приміські райони, Лабораторії зв'язку будуть використовувати високошвидкісні безпілотні літальні апарати (БПЛА). Ці безпілотні літальні апарати, що працюють на PV, будуть розташовуватися на висоті 20 000 метрів над рівнем моря, що значно вище, ніж комерційні авіакомпанії, вдалині від несприятливої погоди і буде пропускати високошвидкісний інтернет.
Нещодавно розроблені лазерні системи зв'язку можуть передавати дані з неба співтовариства.

No 5 - AeroVironment / НАСА
AeroVironment, найбільший постачальник дрібних дронов в Пентагоні, має вражаючий портфель БПЛА. Саме Paul MacCready, засновник Aerovironment, створив свій перший експериментальний літак з сонячною батареєю в 1979 році, Gossamer Penguin.

Gossamer Penguin - це літак з сонячною батареєю, розроблений Підлогою Маккріді, який є засновником Aerovironment. Gossamer Penguin був натхненний іншим літаком, Gossamer Albatross II. Деякі характеристики: вага без пілота 68 фунтів (31 кг), 71 футів (21,64 метра) розмах крил і 541 Вт сонячних батарей приводили в дію електродвигун Astro-40.
Solar Challenger - ця сонячна батарея - поліпшена версія пінгвіна Gossamer. Цікаво, що цей літак з сонячною батареєю не носив ніяких батарей і був здатний на далекий рейс. Він пролетів 262 км (163 милі) від Парижа до Великобританії виключно на сонячній енергії.

NASA Pathfinder і Pathfinder Plus - обидва БПЛА повністю оснащені сонячною енергією. Дрони були побудовані AeroVironment в рамках програми NASA ERAST. Головною метою створення обох БПЛА на сонячній енергії було розробити технології, що дозволяють довгостроковим, висотних літаків служити «атмосферними супутниками».

Pathfinder Plus пізніше перетворився в NASA Centurion і геліос з використанням сонячних батарей.


No 6 - Локхід Мартін (Хейл-Д)
HALED - це дистанційно керований безпілотний літальний апарат з сонячною батареєю, розроблений Lockheed Martin для плавання над струменем 18 000 метрів.


HALED позначає Високу Висотну Довгу Витривалість. Цей безпілотний літальний апарат легше, ніж повітряний, працює над реактивним потоком в геостационарном положенні і функціонує як платформа спостереження, телекомунікаційне реле або метеорологічний спостерігач.

У той же час HALED може використовуватися в оборонній промисловості як постійно діюча платформа розвідки і спостереження, що забезпечує швидку комунікаційну зв'язок на всьому просторі битви.
No 7 - Bye Engineering
Bye Engineering є дочірньою компанією Bye Aerospace і являє собою консалтинговий бізнес з досвідом використання альтернативних енергетичних силових установок для літаків загальною авіації.

Bye Engineering спочатку привернула нашу увагу, коли кілька років тому вона об'єдналася з Global Near Space Services (GNSS) для розробки електричного БПЛА з сонячною батареєю. Проект БПЛА, званий Зоряним світлом, являє собою поєднання високої висоти, довговічності та ефективного сонячного електричного руху.

Silent Falcon - це невеликий безпілотний літальний апарат з батарейним живленням. Безпілотний двигун оснащений тонкоплівковими сонячними фотоелектричними панелями і оснащений 6-ти лопатевою системою.

No 8 - Atlantik Solar

Atlantik Solar очолює лабораторія автономних систем ETH Zurich. Компанія розробила автономний безпілотний безпілотник (БПЛА) з розмахом крил 5,6 м, який може літати до 10 днів безперервно.

Метою Atlantik Solar є:
«Перший перетин Атлантичного океану з використанням безпілотного літального апарату (БПЛА) на сонячній енергії».
Згідно їх брошурі за проектом Atlantik Solar намагається перетнути Атлантичний океан з« роєм »4 БПЛА до кінця червня 2015 року, перетинаючи 5000 км дистанції польоту протягом 7 днів суворої атлантичної середовища з потенційно сильними вітрами і грозами».

Оскільки цей крайній термін вже прийнятий, ми очікуємо, що команда кілька відклала свої зусилля, які є загальними для таких проектів, оскільки часто потрібні ідеальні погодні умови.

Інші статті